Strona główna » Kontakt
Potrzebujesz więcej informacji, lub chcesz o coś dopytać?
Skontaktuj się z nami!
Gdzie kupisz nasze VOUCHERY?
Znajdziesz u nas dokładnie to czego potrzebujesz,
by się zrelaksować i poczuć pięknie.
Dzięki naszemu doświadczeniu i kwalifikacjom także bezpiecznie.
Aby holistycznie zadbać o Twoje potrzeby, wyróżniliśmy trzy strefy:
Strefę Masażu, Strefę Beauty i Strefę Fitness.
Strefa Beauty
Strefę Beauty z pasją tworzą wykwalifikowani kosmetolodzy, którzy zadbają zarówno o zdrową skórę, ale także o Twoje dobre samopoczucie!
Strefa Fitness
Niezależnie od tego czy jesteś początkujący czy ćwiczysz od dłuższego czasu – jeśli chcesz się zdrowo poruszać
bądź potańczyć, Strefa Fitness to miejsce dla Ciebie.
Strefa Masażu
Nie ma nic lepszego niż masaż jeśli chcesz zadbać o swoje zdrowie, ciało i umysł.
REGULAMIN ZADATKÓW
§1. Postanowienia ogólne*
1. Niniejszy regulamin określa zasady wpłacania zadatków w celu rezerwacji usług świadczonych przez zewnętrznych specjalistów współpracujących ze Strefą L-Concept a także na usługę Head Spa. 2. Przez zadatek rozumie się kwotę wpłacaną przez Klienta na poczet przyszłej usługi, stanowiącą formę zabezpieczenia rezerwacji terminu. 3. Wpłacenie zadatku oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
*§2. Wysokość i termin wpłaty zadatku*
1. Wysokość zadatku ustalana jest indywidualnie dla każdej usługi i zostanie podana podczas rezerwacji wizyty. 2. Zadatek musi zostać wpłacony w ciągu 24 h od momentu dokonania rezerwacji. 3. Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
*§3. Realizacja i rozliczenie zadatku*
1. Wpłacony zadatek zostanie odliczony od całkowitej kwoty za usługę, której dotyczy rezerwacja. Klient dopłaca brakującą kwotę po zakończeniu usługi i otrzymuje paragon na dopłaconą kwotę. 2. Zadatek może być wpłacony gotówką w siedzibie firmy lub przelewem na wskazany rachunek bankowy.
*§4. Rezygnacja z usługi i zwrot zadatku*
1. Klient ma prawo do rezygnacji z usługi, jednak skutkuje to utratą zadatku. 2. Możliwe jest przeniesienie wizyty na inny termin i tym samym kwoty zadatku wyłącznie w sytuacji poinformowania Salonu na minimum 7 dni przed planowaną wizytą o takiej potrzebie. Przeniesienia wizyty można dokonać tylko 1 raz. 2. W przypadku odwołania wizyty przez firmę lub zewnętrznego specjalistę, Klientowi zostanie zaproponowany nowy dogodny termin lub zwrot zadatku w pełnej kwocie.
*§5. Postanowienia końcowe*
1. Wszelkie zmiany w regulaminie będą komunikowane Klientom na stronie internetowej firmy oraz w siedzibie firmy. 2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.09.2024r. .
nr rachunku: 81 1050 1155 1000 0092 2857 7749
odbiorca: L-Concept Kamil Ledwoń
Tytuł: Imię i nazwisko, data wizyty, usługa
__________________________________________
REGULAMIN VOUCHERÓW
. *Postanowienia ogólne*
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z voucherów wydawanych przez Strefę L-Concept („strefę”). 1.2. Voucher to dokument w formie papierowej lub elektronicznej, który uprawnia jego posiadacza do skorzystania z usług oferowanych przez Strefę. 1.3. Zakup vouchera oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
2. *Zakup i ważność vouchera*
2.1. Vouchery można nabyć bezpośrednio w siedzibie Strefy lub w Sklepie Smile w Galerii 11-tka w Lublińcu, voucher elektroniczny natomiast poprzez kontakt telefoniczny lub sms. 2.2. Voucher posiada określoną wartość lub uprawnia do konkretnej usługi, zgodnie z jego treścią. 2.3. Voucher jest ważny przez 6 miesięcy od daty zakupu, chyba że na voucherze wskazano inaczej. 2.4. Po upływie terminu ważności, voucher traci swoją ważność i nie podlega przedłużeniu ani zwrotowi środków.
3. *Korzystanie z vouchera*
3.1. Aby zrealizować voucher, należy uprzednio dokonać rezerwacji wizyty telefonicznie lub za pośrednictwem sms/messenger. 3.2. Podczas rezerwacji należy poinformować o posiadaniu vouchera oraz okazać go przed skorzystaniem z usługi. 3.3. Voucher może być wykorzystany zgodnie z jego wartością lub przeznaczeniem. W przypadku, gdy wartość vouchera przekracza koszt wybranej usługi, różnica nie jest zwracana. W przypadku vouchera otwartego (kwotowego) należy wykorzystać całą kwotę jednorazowo lub dzieląc na kilka wizyt, tak aby wykorzystać całą kwotę. 3.4. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę ani na inne usługi. 3.5. Voucher można przekazać innej osobie, jednak wszelkie zmiany w rezerwacji muszą zostać zgłoszone z wyprzedzeniem.
4. *Anulowanie i zmiana rezerwacji*
4.1. W przypadku konieczności zmiany terminu wizyty, należy zgłosić to najpóźniej na 24 godziny przed zaplanowaną wizytą. W przypadku gdy usługa jest realizowana przez zewnętrznego specjalistę czas ten wynosi 72h (m.in.kosmetolog, refleksolog). Termin wizyty można przełożyć maksymalnie 1 raz. 4.2. W przypadku nieodwołania rezerwacji w terminie lub niestawienia się na wizytę, voucher uważa się za zrealizowany. 4.3. Strefa zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty z przyczyn losowych, o czym niezwłocznie poinformuje posiadacza vouchera.
5. *Reklamacje*
5.1. Wszelkie reklamacje dotyczące realizacji vouchera powinny być zgłaszane drogą mailową lub bezpośrednio w siedzibie Strefy w ciągu 14 dni od daty wykonania usługi. 5.2. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
6. *Postanowienia końcowe*
6.1. Strefa zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach Strefa będzie informować na stronie internetowej. 6.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego. Regulamin obowiązuje od dnia 17.09.2024r.